Verdens sentrum ligger på venstresida

Røde kreasjoner og andre ting som kommer ut av verdens sentrum

Wordsmith.org

Posted by Sigurd den februar 21, 2008

Jeg tar en liten pause fra tekster om russiske kunstere på gjennomfart i Nord-Norge for å leke meg litt med et anagramprogrammer. Og flirer beinmargen ut av meg. (Ikke særlig populært når samboere skal sove…)

Sigurd =

  • Is Drug (Sigurd er et narkotikum)

Sigurd Langseth =

  • Heralding Gusts (Et Pokemon-angrep…)
  • Grades Hustling  (Gir karakterer til svindlere)
  • Slaughters Ding
  • Trashing Sludge (Banker opp søle)
  • Hunts Aged Girls !!!
  • Shagged Nils Rut  (Hvis Rut er et etternavn…)
  • Hurls Sin-Gadget (Kaster opp syndens redska)
  • Danger Lights Us (Fare (opp)-lyser oss)

Rodt Sentrum =

  • Modern Trust (Moderne troverdighet)
  • Tumor Trends (Svulst-trend) (uff da…)
  • Trusted Norm (En norm du kan stole på)
  • Nerd Mot Rust

Det kan være at dette er i kategorien til Babelfish-leken, som bare jeg og ingen andre synes er morsomt…

Igjen et bilde uten sammenheng med saken:

74937660.jpg

5 kommentar to “Wordsmith.org”

  1. Johan Angell said

    Anal Gel John. Tidløst.

  2. Jeg liker slike leker 😀

  3. Iversen said

    Takk. Nå kommer jeg vel aldri til å legge meg i natt.

  4. Sigurd said

    Hversågo!

    Litt payback for alle Monday, Bloody Monday-ene dine…

  5. Ida said

    Skummelt… Ida Sagberg:
    A beggar’s ID
    Rabid As Egg
    Beggar Aids
    Saga Bridge
    Ragbag Dies

Legg igjen en kommentar

 
