Verdens sentrum ligger på venstresida

Røde kreasjoner og andre ting som kommer ut av verdens sentrum

Bloggidol og intervju

Posted by Sigurd den februar 21, 2008

Jupp, jeg er med i kvartfinalen i Bloggidol. Bloggidol er akkurat hva det høres ut som. Idol for bloggere.

Jeg har nettopp blitt intervjuet. Det finner du her.

De 12 Finalistene er:

  • Grøftekanten, som jeg ikke har lest
  • Virrvarr, min store favoritt og medrevolusjonær
  • Frøken Makeløs, som jeg leser av og til
  • Jokke, som jeg også kjenner gjennom Rød Ungdom.
  • Swazi, som jeg ikke kjenner til.
  • Meg selv
  • Truls, som gjesteblogger borte hos Esquil av og til
  • Delirium, som jeg ikke har lest.
  • Hjorthen, som jeg leser hver dag.
  • Randi, en fersk blogg i Bloggosfæren.
  • Eirin, som jeg ikke har lest
  • Victoria, som jeg leser av og til

Så jeg reklamerer litt for Bloggidol, enda en fantastisk bloggekonkurranse, etter Tordenbloggen og den Gyldne Q som har var i fjor. Et supert tiltak for å holde bloggosfæren samlet.

4 kommentar to “Bloggidol og intervju”

  1. virrvarr said

    Aww, Sigurd. Du har jo glemt meg. Og det er moi som skal slå deg ut ^-^

    Ikke lest Delirium, sier du? Da har du gått glipp av noe. Delirium er neste meg, bare uten politikken. ❤

  2. Sigurd said

    Du har ikke blitt intervjuet enda, så jeg trodde du ikke fikk WildCard… Er det tre WildCards?

  3. Red. said

    hysj nå da virrvarr 🙂
    to wild cards ja.
    kjekk oversikt med linker og greier. det er som i mor-idol 12 finalister, de to siste intervjuene kommer i løpet av de nærmeste timene.

  4. virrvarr said

    Esquil: Ooo, jeg hadde ikke helt skjønt at jeg var hemmelig, jeg. Jeg bare følte meg uuutenfor ^-^

Legg igjen en kommentar

 
