Verdens sentrum ligger på venstresida

Røde kreasjoner og andre ting som kommer ut av verdens sentrum

Meme

Posted by Sigurd den desember 28, 2007

Det ble litt smått med oppdateringer i jula. Jeg har kommet meg hjem til Tromsø, feiret en fetende jul, lekt med to energiske ettåringer, spilt Wii og drukket øl. Jeg tok andreplass i Iversens julekalender, og har lest en bok eller to. Ellers er det nesten ingen snø her, så jeg har ikke fått snowboardet noe enda. Det norske simkortet mitt er knekt, så jeg er litt isolert fra venner. Om en dag eller to blir jeg kanskje onkel for tredje gang. Hurra.

For å fylle romjula, og for at Mads ikke skal pryde forsida så alt for lenge, hopper jeg på meme-bølgen. Undre, Virrvarr, Iskwew, HvaHunSa, Goodwill, Tiqui, Avil og Lothiane har allerede svart på den.

1. Hvor er mobilen din? Afterlife
2. Skildre kjæresten din? Fremtidig
3. Håret ditt? Stritt
4. Moren din? Omsorgsfull
5. Faren din? Engasjert
6. Hva er favorittingen din? PCen
7. Hva drømte du om i natt? Innbrudd
8. Hva drikker du helst? Kakao
9. Drømmebilen? Diablo
10. Hvilket rom er du i nå? Soverommet
11. Eksen din? Fantastisk
12. Din største skrekk? Romney
13. Hva vil du være om ti år? Politiker
14. Hvem var du sammen med i går kveld? Johan
15. Hva er du ikke? Temperamentsfull
19. Det siste du gjorde? Spiste
20. Hva har du på deg? Tshirthell
22. Favorittboka di? Tronespillet
23. Det siste du spiste? Frokmat
24. Livet ditt? Avslappet
25. Humøret ditt? Apatisk
26. Dine beste venner? Morsomme
27. Kva tenker du på akkkurat nå? Bytur
28. Bilen din? Familiebil
29. Hva gjør du akkurat nå? Chiller
30. Sommeren din? Kommer
31. Sivilstatus? Ungkar
32. Hva er på tv-en din akkurat nå? Smashbros
33. Når lo du sist? Gårkveld
34. Når gråt du sist? Espendrøm
35. Skole? Historisk

allatok_20.jpg

Én kommentar to “Meme”

  1. Avil said

    Friskt utlevert!

Legg igjen en kommentar

 
