Verdens sentrum ligger på venstresida

Røde kreasjoner og andre ting som kommer ut av verdens sentrum

Krabbedildo?

Posted by Sigurd den november 21, 2007

Greit nok, jeg har funnet mye rart på stua i fraternityen etter en Det som da møter meg på bordtennisbordet på stua er en store bolle med vann, som inneholder en levende kongekrabbe og en svær kullsvart kukformet dildo med baller.

…Kan noen komme med noen kreative forslag til hva de gjorde der?

7 kommentar to “Krabbedildo?”

  1. Hvor i USA er du?
    Og hvorfor frat må jeg nesten spørre?

  2. Sigurd said

    Elise:
    Jeg går på UC Berkeley.
    Jeg valgte frat fordi jeg ble anbefalt det av nordmenn som har vært her før. Man kommer litt innpå folk, lærer litt om amerikansk (frat-)kultur og sånt. Det er billig å bo her og det er mye gratis øl og mat, samt at jeg slipper å være Pledge siden jeg bare er her ett semester.
    Den viktigste grunnen var egentlig å ha et sosialt nettverk fra dag en. Jeg er jo bare her borte i 4 måneder (sen august til sen desember), så jeg ville jo prøve å utnytte tida.

  3. kristin said

    Altså. Dette er jo åpenbart. Etter at du hadde gått og lagt det i går kveld, kom Rune Rudberg på besøk, og hadde fått med seg en av de små tuppene på cheerleaderlaget. Det var klart dette skulle utføres på bordtennisbordet, og Rudberg hadde utstyret på baklomma. Men just i gjerningsøyeblikket kom MacGyver løpende og hylte at cheerleaderen var russisk spion som egentlig het Vladimir. Rudberg tenkte «Ja, og så?», men Vladimir trakk pistolen og før Rudberg visste ordet av det, var han skutt i hodet. Han la på sprang, og før MacGyver visste ordet av det, var han borte, og MacGyver stod igjen med oppvasken. Han tok krabbeskallet han hadde i bakhodet, stappet Rudberg inni med en tannpirker og tre q-tips, sa en sudanesisk livsbønn over tingen og slapp krabben oppi en gullfiskbolle sammen med den svarte dildoen han hadde måtte trekke ut av Rudberg for å få plass. Før han gikk, gav han krabben tre gullfiskfórflak, så det du våknet opp til var rett og slett Rune Rudberg i krabbeform, som sang «Ut mot havet» inni seg.

    Det tror i alle fall jeg.

  4. Sigurd said

    Men, men, men. Jeg nevnte jo ikke gullfiskforflakene og q-tipsene. Hvordan ante du det?

  5. kristin said

    Jeg kom ikke med et kreativt forslag, jeg sa rett og slett sannheten. Eller så er jeg stalkeren din.

  6. Sigurd said

    Hvis du klarer å stalke meg 7 tidssoner unna, så skal du få en premie. En fin hvit genser som du kan trekke over hodet, så du kan klemme deg selv hele dagen lang. Kanskje en pille eller to.
    Ta den røde pillen, den røde pillen.

  7. […] og til oppdrag, som gjerne går ut på å gjøre jævelskap i området, eller rett og slett bare å få tak i ting på kort tid. Man må gjerne også drikke, røyke weed og deretter gjøre noen fysiske […]

Legg igjen en kommentar

 
