Verdens sentrum ligger på venstresida

Røde kreasjoner og andre ting som kommer ut av verdens sentrum

Verdens styggeste ord

Posted by Sigurd den november 11, 2007

Johan, min gode venn gjennom over ett tiår, har forbudt meg å si ett ord i hele verden. Det må jo være et tegn på det er et ganske stygt ord. Ordet er Tørrpule, du vet, når man tar «roting» fullstendig ut, men ikke vi gå hele veien å ta av seg klærne. Kan også brukes på en vorspiel-metode…

Astrid, på sin side, tyr alltid til ordet Krokenskræv, når hun blir skikkelig sint eller irritert på noen. Kroken er for de uinnvidde den bydelen i Tromsø med dårligst rykte, og man kan ikke se en eneste skolerevy i Tromsø uten å se en sketsj som mobber Krokenværinger. (Hva er Oslo-grytas ekvivalent? Kløfta?)

Jeg fikk et par kommentarer til uttrykket Kjøtt på kølla i forrige post. Det fikk meg til å lure hva som egentlig er det styggeste ordet i det norske språk. Jeg har hørt en del som mener det rett og slett er Bæsj.

Selv holder jeg fortsatt en knapp på det ene adjektivet Tharald brukte for å beskrive en lærer, da han skrev i hytteboka på en klassetur på ungdomsskolen.

Plumpemens

Jeg tagger herved Virrvarr, HvaHunSa, Undre og Mona til å komme med forslag til det styggeste norske ordet. At det står i en ordbok er ikke et krav.

Man trenger bilder på en blogg, ikke sant?

23 kommentar to “Verdens styggeste ord”

  1. emelie said

    Kløfta er da et lite stykke utenfor Oslo, så det må vel bli en eller annen ghetto på østkanten 🙂

  2. virrvarr said

    Jeg svarer litt utradisjonelt, Sigurd ^.^

  3. […] kan skje for en blogger må være å bli tagget, og det er jeg blitt nå. Jeg er blitt tagget av Sigurd. Det handler om stygge ord. Sigurds venn Johan syns tørrpule er et stygt ord. Nå føler jeg meg […]

  4. Mona said

    Jeg har tatt utfordringen, dog kodet. 🙂

  5. […] 11th, 2007 by Undre Sigurd har tagget meg til å skrive det styggeste norske ordet jeg […]

  6. Sigurd said

    Tarm, Uqtwfxlzoæd, og …Satan

  7. Fittesaft.
    Når det er sagt vil jeg bare si at jeg synes Klamydia er et veldig fint navn. Hadde det ikke betydd det som det betyr ville jeg kalt dattera mi det. Vet ikke helt hvorfor jeg nevner det her men..?

  8. Sigurd said

    Det er jo egentlig mulig at et hvert ord som blir sagt på bergensk blir det styggeste. BæRRRRgæn – høres ut som om man hoster opp en hårball.

  9. virrvarr said

    Bergensk er sexy. Sånn er det med den saken.

  10. Sigurd said

    Siddis er sexy, sånn er det med den saken…

  11. Jeg delte rom med en nordlending et helt år på folkehøgskole, så føler jeg burde komme opp med noe bra her, men er ganske blank…

  12. Sigurd said

    Blogg, svette og tårer: Jeg har lyst til å kalle en kommende datter for Marina. Foreldrene mine er helt imot dette. «Du kan da ikke kalle dattera di for ei havn, som skip kan legge til forlate som de vil!»
    Jeg tok metaforen…

    Når det gjeler Klamydia, så er det jo -ydia -endelsen som er pen. Da kan man hete Lydia eller noe lignende i stedet.

  13. maikensgroede said

    Jeg har alltid holdt en knapp på rævsås eller fittesnerk.

  14. Sigurd said

    Nå kommer det seg.
    Ordet snerk i seg selv er jo ekkelt som fy. Det ordet kan jo kombineres med hva som helst.

  15. maikensgroede said

    Så har du jo alltids rumpeskum. :—)

  16. enig at snerk er temmelig ekkelt. Skrukket og pungsvette er jo ikke akkurat noe man får vann i munnene av..

  17. […] 11-13 nov. hadde jeg over 80 treff daglig. Dette var da jeg skrev mye, og skrev meme-er om stygge ord (mest kommentert) og hotte menn. Meme-er aktiviserer andre bloggere, og mye blogging er jo ofte bra […]

  18. Turbo81 said

    KUKSLAM (Sperm)
    Styggstokk (Pikken)
    Spermslegga (Pikken)
    Rabalderfjær (Mus)
    Kuk ost!
    Smegma (kukost på engelsk)
    Rompe juce (Rompe svette)
    Bra??? bare å spørre! har svar til alt! hahahaha

  19. martin said

    RÆVGRØT

  20. luringen said

    Hold dere fast!

    Gædd = noe halvtflytende generelt,
    som ikke er noe særlig kan være alt på en gang
    Eks: sæd, mens, grøtaktig, slim, snørr, tykrflytende svette etc

  21. isabel said

    Dere kan si ta og kold kjæft a takras… jeg tror morra di angrer seg på at henne lagde deg din utstoppa så kan du si alt

    1.takras
    2. utstoppa

  22. Charlotte said

    Mensinntørkede slingrefitte.
    Er et dobbeltord da, med mindre man ønsker å putte på en bindestrek.

  23. hurpetryne said

    Fitteflass og sphincter-svor (anus-bacon) oterpussy.

Legg igjen en kommentar

 
