Verdens sentrum ligger på venstresida

Røde kreasjoner og andre ting som kommer ut av verdens sentrum

Blogg flyttet – Ny Blogg

Posted by Sigurd den november 1, 2007

Jupp, jeg har flyttet og slått sammen bloggene mine.
Det er cirka ett år siden jeg skrev min først post på historiskrevolusjon, for noen måneder siden begynte jeg også sigurddiary og jeg skriver også litt på propagandakanalen. Nå er de første to slått sammen i rodtsentrum

Jeg går alltid rundt med ideer, men får dem sjeldent ned på papiret (les: skjermen), og blogging for meg er for det meste en øvelse i å produsere, samtidig som jeg kanskje kan få noen til å humre eller tenke.

Det var ikke noe poeng å ha to blogger, når man egentlig bare kan bruke tags, og etter ett år i bloggosfæren har jeg funnet ut av hvordan jeg vil gjøre ting, så da er det vel egentlig bare å starte på nytt.

Den nye bloggen heter «Verdens sentrum ligger på venstresida». Dette for å prøve å provosere meg selv til å bruke litt mer selvtillit og provosere folk, istedet for å være politisk korrekt til enhver tid. Jeg har litt problemer med det av og til, og resultatet er at jeg skyver meg vekk fra diskusjoner og debatter jeg egentlig burde ta.
At forkortelsen blir rodtsentrum blir også et lite hint til at jeg er kommunestyrerepresentant og dermed ikke en «EKTE KOMMUNIST» (trademark registered til «Tjen Folket» for tida…) (Sarkasme)

Med en blogg som faktisk ikke svir i øynene slik som historiskrevolusjon gjør, så kan jeg kanskje hive meg litt ut i bloggsofæren og oppsøke de bloggene jeg har lest regelmessig det siste året. Jeg har innsett at WordPress er ti ganger bedre enn blogger.com. Jeg har også innsett at jeg ikke kommer til å skrive like mange posts som Virrvarr, Vampus, Esquil   Peterandrej osv. Men jeg skal prøve å gi noe tilbake til bloggosfæren.

Målet mitt er at jeg blir nominert til noen av bloggosfærens priser neste år. Det er en lang vei frem, men vi får se. Jeg har akkurat bestilt meg en bærbar gaming-PC til nesten 3000$ (customizert fra Alienware), så jeg kommer til å ha nok incentiver til å sitte forran skjermen det kommende året.

Dagen er 1.november 2007, stedet er 3.de etasje i 2324 Piedmont Avenue, Berkeley, California, USA.

RODTSENTRUM er startet.

Én kommentar to “Blogg flyttet – Ny Blogg”

  1. Mona said

    Velkommen til wordpress. Godt valg selvfølgelig. Og lykke til!

Legg igjen en kommentar

 
