Verdens sentrum ligger på venstresida

Røde kreasjoner og andre ting som kommer ut av verdens sentrum

Latino-klubb og paintball

Posted by Sigurd den august 27, 2007

Jeg ble invitert med på en klubb i San Fran da jeg var på øl-drikkinga med nordmennene i forrigårs. Så i går dro jeg, Ole fra Tønsberg og vennene hans Tara, Airiel, Nancy og Dominique til klubben Mighty i Utah street i San Fran. Det var en heftig opplevelse. Jeg, Ole, Tara og Airiel kjørte dit, og etter at vi tok flere «I saidwhat, whatin the butt»-vitser og annen goofy humor utbrøt Airial og Tara at de (og Ole) hadde funnet sin fjerde musketer, så det blir nok flere utflukter som denne. Vi kom ganske tidlig, og tok oss noen sjokolade-martini før klubben begynte å fylles og køa utenfor begynte å vokse. (Det var veldig flinke bartendere der…) Etter hvert begynte Latino-musikken å fylle lokalet, og hvis man gikk i et rom lengre inn var det House-musikk. Jeg tar som vanlig av på dansegulvet, man hadde heldigvis med meg Tara, som var nesten like vill. Jeg må bare nevne for Jon og andre i Tromsø at jeg nå har spredd handlevogn- og reke-dansene til utenfor Norges grenser. Jeg tror jeg på det meste fikk 10-15 folk på Latino-dansegulvet til å danse handlevogndansen, og alle var enige om at rekedansen jeg tok var kveldens høydepunkt. Vi traff også en del andre folk fra Berkeley som hadde tatt turen ut til «Summer Kiss». Blant annet en Alaskisk fjellklatrer, som kjørte Ole hjem da han ble lei, en homofil Puerto-Ricaner som jeg nå har telefonnummeret til… og et par norske jenter som danset hetere enn noen latina. Jeg kom hjem arm i arm med Tara og Airiel for å imponere de andre gutta i kollektivet, og da de hadde gått sovnet jeg i en stol. Jeg gikk glipp av en Beasty Boys-konsert et par hundre meter fra der jeg bor for å dra til San Fran, men det var verd det.
I dag ble vi alle vekkt for å dra på paintballing. Vi stappet i oss donuts som fast-foodfrokost. Så kjørte vi i nesten en time for å komme til et stort område med 4 forskjellige paintball-baner, fikk instruksjoner og kjørte på. Jeg traff litt, og ble litt skutt, det var ingen som skilte seg ut som suverene. Hvis jeg går rundt uten skjorte nå har jeg 6 saftige, småhovne blåmerker å brife med. I morra begynner skolen. Jeg har sett meg ut 5 potensielle fag, og blir å ta to eller tre av dem, det kommer an på hvor stor oppgave jeg vil skrive i tillegg, om undervisningen krasjer med hverandre, og om professorene (som har ALL makt her), godtar at jeg tar kurset. I morra skal vi også dra til en driving range og daske golfballer ut i det blå… Fred ut!

(I slutten av september skal jeg, Ole, Tara og AirielGünter-konsert…)

Én kommentar to “Latino-klubb og paintball”

  1. Ranveig said

    Må vel ta på mæ dela av skylda for at du bare kan reke- og handlevogndans og ikke swing eller salsa 😉

Legg igjen en kommentar

 
