Verdens sentrum ligger på venstresida

Røde kreasjoner og andre ting som kommer ut av verdens sentrum

20.08.07 – Fotball og shopping

Posted by Sigurd den august 21, 2007


Har bestemt meg for aa skrive paa norsk istedet for engelsk. Sikkert ingen som har problemer med det. Fortell mine venner om denne siden 🙂

En grei fest. 2 oel-toenner og 4 flasker vodka. Sikkert 150 innom i loepet av kvelden, og paa det meste 80 inne paa en gang. Faar en del oppmerksomhet siden jeg kommer fra Norge. De vanligste spoersmaalene handler om hvor kaldt det er, hvor langt Tromsoe er unna Oslo og hvor fine jenter fra skandinavia er…

Jeg vaaknet tidlig i dag og gikk rundt og orienterte meg i byen. Det er varmt og fullt av nye, forvirrede studenter. Jeg har shoppet litt ting til rommet mitt, saa det blir mer et hjem. Jeg bor alene paa et rom helt oppunder taket. Det var skikkelig rotete og det laa mye soeppel der, men jeg har begynt aa faa det i orden.

Senere paa dagen dro jeg og rundspilte noen fra brorskapet i fotball. Nivaaet var lavt, men de lovte hevn hvis vi skal spille Amerikansk fotball senere… Jeg kan ikke si jeg gleder meg.

Akkurat naa sitter vi kanskje 10 stykker i stua paa den ca. 52 tommer store TVen. Det er foersesong-kamper i Amerikansk fotball. Ingen har ryddet noe saerlig fra festen i gaar, det gjoer vi foer neste fest. Trolig senere i uka. Vi har grillet hamburgere. Man kjoeper store poser med ca. 50 hamburgere i, og hiver de paa en svaer grill vi har paa terrassen. Vi har alltid paa musikk paa rimelig hoey styrke. «Bay-area»-gangsta-rap og veldig lite rock, men jeg overlever vel.

Stay tuned for more updates. Jeg skal faa skrevet mer naar jeg faar internet i orden, og slipper aa laane broedres datamaskiner uten ae, oe og aa. Fred ut!

2 kommentar to “20.08.07 – Fotball og shopping”

  1. Øystein said

    AE, 0, A
    Husk å ta masse bilder med kameraet du tok fra meg :), og send dem til meg!

    Bynner på kongsbakken om under 12timer.. så sitter på nette å tuller hele natta 🙂

    Min 32″tommers sku komme idag men det var noe feil så kommer ikke før imorra.. 😛

    -Din bl00dl Øystein-

  2. robban said

    52 tommer er jo ingenting. vi har en på 70 på jobben:-p

Legg igjen en kommentar

 
